PARIS <3

by Trine (12-08-2015 11:24)

Ja jeg fortsætter med feriebilleder - denne gang med et hint af fashion. Var nemlig en uge i Paris med min bedste veninde lige efter Cypern, og det var et ret lækkert gensyn med en by, som jeg var meget forelsket i i mine teenageår, men som jeg ikke har besøgt siden 2.G. Så about time!!

Planen var shopping, sightseeing og rødvin - og den plan gik fremragende. Dog var mit første - og vigtigste - køb en kæmpe striktrøje, og det var IKKE planen. Men det var simpelthen lortevejr. Efter Frankrig-i-juli-standarder i hvert fald. Men hvis vi lige ser bort fra 5 timers Tour de France på Champs-Elysées, som var den koldeste oplevelse, jeg nogesinde har haft (inklusiv fodboldkampe på Aarhus Stadion i frostvejr), så VAR det en fantastisk tur. Og jeg fik fingrene i nogle virkeligt fine sager (som fx et par smørbløde nude pumps fra Chloé på udsalg), som jeg satser på at fremvise og evaluere i et andet indlæg. Her blot et par instas fra et par af de fineste oplevelser.

1. Den lille triumfbue ved Louvre i det fineste solskin (den skinnede trods alt lidt indimellem)
  2. Lækker ost-og-pølse-anretning på den lokale café - og god rødvin i fine forsamlingshus-vinglas??
  3. Masser af kaffe og people-watching
  4. Tour de France-feltet på Champs-Elysées efter 5 timers ventetid...
  5. Fine Moulin Rouge, som lå lige ved siden af vores hotel (kan generelt KUN anbefale Montmartre - noget mindre poleret end Marais, og meget mere charmerede IMO)
  6. Masser af fine sager (og virkelig mange japanere) på Musee D'Orsay
  7. Pæn udsigt fra Pariserhjulet ved Louvre
  8. Eiffeltårnet by night blir bare aldrig gammelt - det er SÅ pænt jo!!

CALLIAN

by Trine (08-08-2015 17:35)

Er lige ankommet til det her. Har på fornemmelsen, det blir en pænt lækker ferie :)

VACATION TIME

by Trine (07-08-2015 13:40)

Jeg holder egentlig stadig ferie, men de 5 uger jeg har haft i år, er så småt ved at være slut. Og tænker min ferie fra bloggen nok egentlig ikke behøver være længere :) Det gælder ikke mindst, fordi der snart er spændende nyheder på vej.

Men først kommer her et par ferie-snaps fra den første ferie i ferien, som gik til Cypern med to veninder. Det var 10 dage med sol, strand, pool, bøger, søvn, alkohol og afslapning - og ikke så meget andet. Helt perfekt!

Imorgen tager jeg til Nice med en masse venner for at holde 9 dages ferie i et helt fantastisk hus med en helt fantastisk pool (som vi også lånte sidste år). Dét blir en fantastisk finale på en helt fantastisk ferie! Men regner nu med at tjekke ind løbende - her og på insta (@trine_tgtbb)

SUMMER BREAK...

by Trine (04-07-2015 09:03)

Tiden går hurtigt lige nu... Igår aftes (hvor jeg i øvrigt først kom hjem fra arbejde kl20) var min første aften hjemme siden 18. juni, så det er måske ikke så underligt, at jeg har haft svært ved at finde tid til bloggen...

Heldigvis er der sikkert lige præcis ingen, der sidder og venter på nyt herfra - det er blevet SOMMER, og folk holder ferie, så det kommer bloggen også til. Vi tjekker naturligvis ind, når der er noget spændende at foretælle - fx om de nye læderstyles, som snart er på vej, men ellers vil vi drosle lidt ned og holde lidt ferie her på bloggen, MEN i kan som altid følge med på Instgram - bådes TGTBB's (@tgtbb) og min (@trine_tgtbb) og Rikkes (@rikke_tgtbb).

Her er dog lige et par snaps, der egentlig meget fint dokumenterer, at der har været pænt meget fart på på det seneste. Jeg har nemlig...

1. Ryddet op i snart 9 års papirer, kundemapper og filer fra bureauet - og smidt dette bjerg ud
  2. Været til barnedåb ved sødeste Martha og hendes søde forældre
  3. Været på NorthSide og drukket mig ned på den vildeste og varmeste sommeraften
  4. Besøgt vores nye kontor i Aarhus (det PR-bureau, hvor jeg også arbejder, rykkede 26.6 tilbage til Aarhus efter godt 5 år i Vejle)
  5. Været i Hamborg og drukket Aperol Spritz med mine yndlingsdamer
  6. Og beundret flotte lofter på Café Paris, hvor vi spiste frühstück
  7. Sagt farvel til Aarhus Banegaard efter snart 6 års pendlerliv
  8. Og jublet, da verdens største flyttebil rullede op foran vinduerne på mit nye kontor liiiige over for Magasin - kan slet ikke beskrive, hvor fantastisk det er nu både at arbejde og bo i Aarhus :)

Om en uge går jeg på ferie fra bureauet - og så står den på Cypern, Paris og Nice - og ikke mindst: masser af afslapning efter nogle sindssyge måneder.

RIGTIG DEJLIG SOMMER!!!

LATELY...

by Trine (18-05-2015 18:19)

....har der været lidt langt mellem mine instagrams. Det har været lidt hektisk på bureauet og i TGTBB siden jeg kom hjem fra ferie, blandt andet har vi flyttet kontor og noget af lageret, så der har ikke været så meget at forevige :)

Men lidt er der da sket, jeg har blandt andet...

1. Hygget mig med verdens cuteste niece... for h*** hun er sød altså!
  2. Vinket til Daisy, der lidt uventet kørte forbi mig og et par veninder, da vi stod midt på Frederiks Alle og sladrede efter træning
  3. Drukket kaffe i solen med min søde kusine
  4. Været en tur i Stockholm for at holde møder på vores svenske kontor - og haft tid til at nyde den svenske forårssol
  5. Og erfaret at svenskerne var ligeså vilde med lyserøde blomster som danskerne - Kungsträdgården var et menneske-med-iphone-HAV!
  6. Overnattet i Kbh og sagt godmorgen til Hovedbanen
  7. Forsøgt at holde hende her på afstand af min mobiltelefon
  8. Og dampet 3 meter silkevarer, da vi flyttede TGTBB :)

(Se billederne i stort format ved at klikke på dem - og følg med på instagram @trine_tgtbb og @rikke_tgtbb)

BEST VACATION

by Trine (12-04-2015 14:36)

Pyyyhhhh… det er liiidt hårdt at komme hjem fra ferie – også selvom jeg stort set intet har mærket til jetlag (er bare vågnet en halv time, før jeg skulle op, og det er jo i virkeligheden et kæmpe plus). Men jeg har lige skullet lande – også her på bloggen, hvor det har været en stille uge. MEN efter en helt perfekt weekend, satser jeg på et comeback i den kommende uge!! I mellemtiden får I lige et par insta-snaps fra Thailand, for er du SYG en fantastisk tur, et fantastisk vejr og et fantastisk gensyn med Bangkok.

Verdens bedste ferie bød blandt andet på:

1. En knap så fantastisk flyvetur – vi fløj direkte CPH-Bangkok, og selvom det var fedt ikke at mellemlande, var det bare en syyyyg lang tur, der takket være min tilsyneladende motorisk udfordrede sidemand blev toppet af med en drink i skødet.. tuuusind tak!!
  2. En enkelt dag med denne udsigt – i et lækkert værelse, med terrasse helt ned til en fantastisk pool, MEN desværre også med en form for tag over samme terrasse, der jo smadrede vores tanning-ambitioner, så vi måtte bede om at blive flyttet...
  3. Og det blev vi så dagen efter til et FANTASTISK kæmpe-værelse med egen ganske stor tagterasse, som vi havde HELT for os selv… fa-bu-lous!
  4. Hotellet havde en ret fantastisk form for morgenmad – hvor man hver morgen fik et lille tårn med frisk frugt, croissanter og små kager… og valget mellem ca 50 forskellige slags æg…
  5. Poolen var helt perfekt, og da hotellet var ret småt – var vi kun 5 værelser/lejligheder om at dele den, og de fleste gæster var thai’er, og de brugte den stort set aldrig.
  6. Udsigten var også ret lækker. Brugte det meste af ugen på at ligge at kigge op i palmerne.
  7. Efter 7 dage ved Hua Hin kørte vi de ca 3 timer nord på til Bangkok, hvor vi havde 2 dage, hvilket lige præcis var nok til et glædeligt gensyn med Khao San Road, hvor jeg boede som backpacker for 15 år siden… fantastisk trip down memory lane!
  8. Og der var sørme også tid til lidt shopping i Chanel og Marc by Marc Jacobs – fandt lidt fiiine sager, som jeg satser på at få taget billeder af i løbet af ugen.

Ååååh det var en god ferie. Godt det snart er sommerferie!! :)

Om bloggen og os
Vi er søstre, shopaholics og fashion-fans. Vi elsker høje sko, dyre tasker, flotte kjoler, vilde smykker – og lækker basis. Og så har vi vores eget tøjmærke.

Bloggen handler selvfølgelig om det tøjmærke. Hvordan det bliver til, hvordan det udvikler sig, hvordan vi styler det, og hvad der inspirerer os. Og om nye ideer og styles, vi overvejer og gerne vil have jeres mening om.

Men den handler også om os. Hvem vi er, hvad vi laver, hvad vi tænker på, hvad vi køber, hvad vi elsker, hvad vi går i, og hvad vi ønsker os.

Vi håber, I vil læse med...